سفارش طراحی اپلیکیشن (اندروید / iOS)

  • پرشیا وب
  • سفارش طراحی اپلیکیشن (اندروید / iOS)
سفارش طراحی اپلیکیشن

پرشیا وب آماده است تا با تیم مجرب و با استفاده از تکنولوژی‌های روز، اپلیکیشن‌های اندروید و iOS بی‌نظیر و با رابط کاربری بصری و کارایی بالا برای مشتریان طراحی کنیم.

خدماتی که ما در زمینه طراحی اپلیکیشن ارائه می‌دهیم:

  1. مشاوره و برنامه‌ریزی: در این مرحله، تیم ما با شما صحبت می‌کند تا نیازها و اهداف شما را بررسی کند و یک برنامه طراحی جامع را تدوین کند.
  2. طراحی رابط کاربری: تیم طراحان ما با استفاده از طراحی UI/UX حرفه‌ای، رابط کاربری دلخواه و منحصر به فرد برای اپلیکیشن شما را طراحی می‌کنند.
  3. توسعه و برنامه‌نویسی: با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، تیم برنامه‌نویسی ما برای شما اپلیکیشنی قدرتمند و قابلیت‌های فراوان توسعه می‌دهد.
  4. آزمایش و ارزیابی: پس از تکمیل فرآیند توسعه، اپلیکیشن به طور جامع تست می‌شود تا اطمینان حاصل شود که عملکرد صحیح و بدون مشکلی دارد.
  5. پشتیبانی و به‌روزرسانی: پس از انتشار اپلیکیشن، ما به شما پشتیبانی فنی و بروزرسانی‌های لازم را ارائه خواهیم داد تا از عملکرد بهتر و پایداری اپلیکیشن خود لذت ببرید.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن:

طراحی اپلکیشن سه سکه

اپلیکیشن سه سکه یک اپلکیشن ثبت آگهی خرید و فروش (شبیه دیوار) است با این تفاوت که صرفاً مخصوص خرید و فروش طلا و جواهرات است و همچنین در آن امکان خرید و فروش و سرمایه‌گذاری روی انواع سکه طلا و طلا آبشده نیز وجود دارد که با قیمت روز کاربر می‌تواند خرید و فروش کند و مالک آن که یک طلا فروش معتبر است نیز پاسخگوی این معاملات است.

طراحی و برنامه‌نویسی اپلیکیشن چقدر هزینه دارد؟

برای تخمین هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل باید دو مورد مهم در نظر گرفته شود: ۱- تعداد صفحات اپلیکیشن ۲- آیا این اپلیکیشن نیاز به سرور دارد؟ برای یافتن پاسخ مورد دوم باید دید که آیا اپلیکیشن نیاز به اینترنت دارد یا نه. اگر بله، پس احتمالاً نیاز به سرور هم دارد و اطلاعات روی سرور ذخیره می‌شود. برای مثال اپلیکیشن‌هایی نظیر دیوار و دیجی کالا که نیاز به اینترنت دارند، به سرور نیز نیاز دارند.

به طور کلی هزینه طراحی اپلیکیشن حرفه‌ای برای موبایل از ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود و اگر نیاز به سرور داشته باشد شروع هزینه از ۲۵ میلیون تومان خواهد بود (جدای از هزینه سرور).

با چه تکنولوژی اپلیکیشن موبایل طراحی می‌شود؟

ما برای طراحی اپلیکیشن‌های مشتریان از زبان فلاتر استفاده می‌کنیم. اگر اپلیکیشن نیاز به سرور هم داشته باشد، از زبان پایتون و PHP (فریمورک‌های پایتون و لاراول) نیز سمت سرور استفاده می‌شود.

اپلیکیشن‌هایی که طراحی می‌شود قابل توسعه هستند؟

بله، همه اپلیکیشن‌های موبایل که پرشیا وب طراحی می‌کند در آینده امکان توسعه و افزودن آپش‌های بیشتر را دارند.

آیا هزینه طراحی اپلکیشن اندروید با iOS متفاوت است؟

خیر، پس از سفارش پرشیا وب هر دو نسخه اندروید و iOS را به مشتری تحویل می‌دهد و نیازی به سفارش مجزا نیست. در واقع با یک سفارش هر دو نسخه تحویل مشتری داده می‌شود. بدون هزینه اضافه.

پشتیبانی نرم افزار موبایل تا چه مدت است؟

پرشیا وب برای همه خدمات خود از جمله طراحی اپلیکیشن، یک سال پشتیبانی جهت رفع مشکل و ایراد در نظر می‌گیرد. لازم به ذکر است که افزودن امکانات بیشتر به اپلیکیشن جزو گارانتی نیست و مشمول سفارش جدید می‌شود.

آیا پرشیا وب نرم افزار ویندوز هم برنامه‌نویسی می‌کند؟

بله، برنامه‌نویسی نرم افزار ویندوز نیز توسط گروه پرشیا وب انجام می‌شود و نرخ محاسبه هزینه طراحی نرم افزار ویندوز نسبت به نرم افزار موبایل کمی بیشتر است.

جهت شروع همکاری و دریافت مشاوره رایگان، لطفا با ما تماس بگیرید.

فرم سفارش طراحی اپلکیشن

"*" فیلدهای ضروری را نشان میدهد

نام*
پلتفرم اپلیکیشین*
موضوع اپلیکیشن*
به چه منظور می‌خواهید اپلیکیشن طراحی شود؟

لطفاً در مورد اپلیکیشن مورد انتظارتان اطلاعات و جزئیات کامل بیان کنید تا بتوانیم تکنولوژی مورد نیاز، زمان و هزینه مورد نیاز را تخمین بزنیم

اشتراک‌گذاری در:

تمامی حقوق محفوظ است

×

 

سلام!

سوالی در مورد خدماتمان دارید؟ در واتس‌اپ بپرسید و سریع پاسخ بگیرید

× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟